Forum www.vaglubuski.fora.pl Strona Główna www.vaglubuski.fora.pl
Lubuskie forum aut grupy VAG: Audi, Volkswagen, Seat, Skoda, Porsche, Bentley, Lamborghini, Bugatti;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zamiana n18 na n75 (1.9TDi 1Z 90klaczy)

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.vaglubuski.fora.pl Strona Główna -> Problemy i pytania techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomko91
Super User



Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FKR Gronów/Zielona Góra

PostWysłany: Wto 22:17, 12 Kwi 2011    Temat postu: zamiana n18 na n75 (1.9TDi 1Z 90klaczy)

Witam wiem że zamienia się miejscami zaworki żeby sprawdzić czy poprawnie działają jeśli ja mam takie n75 [link widoczny dla zalogowanych] a takie n18 [link widoczny dla zalogowanych] to czy mogę je zamienić i tak już zostawić??? proszę o pomoc i jeśli możecie to powiedzcie jak podłączyć przewody do tego z obrazka 2-giego żeby były podłączone odpowiednio tak jak są podłączone w tym zaworku z obrazka pierwszego. Po prostu padło mi n75 i zastanawiam się czy moje n18 może mi je zastąpić bez późniejszych błędów komputera itd... wiem że takie zamiant są stosowane bardzo często ale 1Z mają trochę inny zaworek niż np AHF-y w których oba te zaworki wyglądają identycznie i działają identycznie. pozdrawiam i z góry dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ptaak
Nowicjusz



Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żary

PostWysłany: Wto 23:28, 12 Kwi 2011    Temat postu:

Zamiana raczej nie wchodzi w grę bo EGR sterowany jest podciśnieniem a sztanga turbiny sterowana jest nadciśnieniem a co za tym idzie budowa zaworków jest inna. Aby sprawdzić czy przyczyną jest N75 podłącz wężyk z kolektora dolotowego bezpośrednio na gruszkę turbiny (omijając zawór N75). Auto będzie nieco słabsze ale nie powinien występować notlauf ani zmiany/falowanie mocy. Oczywiście będzie tak jeśli przyczyną jest N75.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sosik
Nowicjusz



Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Zielonej Góry

PostWysłany: Śro 12:39, 13 Kwi 2011    Temat postu:

podepne sie Very Happy tez sprawdzalem n75. dla ulatwienia obejscia to wlasnie jak ptaak mowi polaczyc niebieski z czerwonym xd u mnie jednak to nie N75;/ trzeba szukac dalej ;p moze ina opcja pierw napisz jakie sa objawy:D i czy npewno wiesz ze to n75
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ptaak
Nowicjusz



Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żary

PostWysłany: Śro 23:23, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Panowie w takich przypadkach najlepiej jest zrobić komplet logów. Bez tego to szukanie wiatru w polu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sosik
Nowicjusz



Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Zielonej Góry

PostWysłany: Czw 0:11, 14 Kwi 2011    Temat postu:

nom tak . te z gory widoczne wezyki mozna sprawdzic i tak ;p u mnie byly 2 zetkniete ze soba i sie ,,przepalily" w 1 miejscu sa stopione lekko ale to chyba nie od tego??;p aczkolwiek sprawdze to jeszcze czy tam czasem nie ma otworu;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomko91
Super User



Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FKR Gronów/Zielona Góra

PostWysłany: Czw 16:43, 14 Kwi 2011    Temat postu:

musisz sprawdzić czy są szczelne jeśli tak to nie jest ich wina a powiedz sosik jakie Ty masz teraz objawy co Ci się z autem dzieje dokładniej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.vaglubuski.fora.pl Strona Główna -> Problemy i pytania techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin