Forum www.vaglubuski.fora.pl Strona Główna www.vaglubuski.fora.pl
Lubuskie forum aut grupy VAG: Audi, Volkswagen, Seat, Skoda, Porsche, Bentley, Lamborghini, Bugatti;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

n75 n18 i przepływka

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.vaglubuski.fora.pl Strona Główna -> Problemy i pytania techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomko91
Super User



Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FKR Gronów/Zielona Góra

PostWysłany: Wto 21:18, 12 Kwi 2011    Temat postu: n75 n18 i przepływka

szukam kogoś z okolic kto ma sprawnego 1z (1.9 tdi 90kucy) potrzebuję pomocy z tymi ustrojstwami które podałem w temacie mianowicie chciałbym je na moment podmienić żeby przetestować auto i sprawdzić różnicę w pracy silnika i jego przyspieszaniu. pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sosik
Nowicjusz



Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Zielonej Góry

PostWysłany: Śro 21:18, 13 Kwi 2011    Temat postu:

mi gdzies spie****a cisnienie -_- trzeba sie spotkac na zg jak to wyglada u Ciebie a jak u mnie... -_- nie wiem co to moze byc.. n75 niby dobre po polaczeniu czerwonego i niebieskiego bo to nie ustalo . maga byc przetarte wezyki podcisnieniowe te. albo gruszka na turbo... ;/ fuck.. ale mnie to denerwuje !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomko91
Super User



Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FKR Gronów/Zielona Góra

PostWysłany: Czw 16:47, 14 Kwi 2011    Temat postu:

no to tylko opisz mi co Ci się dzieje dokładniej. Ja dziś wyczyściłem przepływkę i n75 kąpałem je w benzynie ekstrakcyjnej z przepływki zdemontowałem siateczki i dokładnie wszystko wyczyściłem auto się poprawiło dosyć wyraźnie ale to chyba jeszcze nie jest to co było wcześniej:( mam już tego dość albo mi się wydaje albo zbiera się gorzej... muszę dojść dokładnie co go boli i dodać mu troszkę kucyków jwk już usunę awarięRazz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sosik
Nowicjusz



Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Zielonej Góry

PostWysłany: Czw 22:08, 14 Kwi 2011    Temat postu:

bylo szarpanie przy jednostajnej jezdzie i na jalowym nie rowno gadal i jak sie jechalo tak na 2.5 tys. to dostawal czkawki ale nie caly czas tylko takie 1 szarpniecie mocen albo 2 . albo jade 120 na 4 i przy 3.5tys sie dlawi przez pare sec nie ma mocy . przy czkawce slychac jak spier**la cisnienie jak jedzie sie w zabudowanym terenie poznym wieczorem z otwartym oknem .szarpanie to wiedzialem ze bd nastawnik ale czkawka i ubytek mocy tez po wyczyszczeniu nastawnika rowno gada nie szarpie dobrze idzie ale czkawka co jakis czas jest.. w 1 dzien moze byc w 2 juz nie .. eh..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomko91
Super User



Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FKR Gronów/Zielona Góra

PostWysłany: Czw 22:19, 14 Kwi 2011    Temat postu:

o kurde stary takich przypadków to za wiele nie widziałem a VAG co mówi? nie mam pomysłu co go może boleć ale zapytam tu takiego kumatego gościa podpowie mi co może mu być. A powiedz mi kto robił Ci nastawnik i ile Cię to kosztowało bo nikt nie radzi się za to brać we własnym zakresie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sosik
Nowicjusz



Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Zielonej Góry

PostWysłany: Czw 22:25, 14 Kwi 2011    Temat postu:

po podlaczeniu pod kompa byl blad przeladowania turbo . nastawnik robil mi Ptaak ten co w twoim podobnym poscie o N18 i N75 napisal zeby sprawdzic logi koszt to 300 zl ale to zalezy jak masz zasyfiony czy uszczeli trzeb abd kupic oringi i robi to naprawde dobrze;p zajmie mmu to 3-4 h ale warto . wiesz cene sobie ustalicie miedzy soba .. ale w swiebodzinie biara 360 i to jest firma taka ze moze ci zwiekszyc dawke paliwa a piwe ci ze pol auta na nowe zmienilo i cie skasuje wiec nie radze;p u mnie w firmie szef dawal doblo 3x i 3x wrocilo zle zrobione . moje objawy to napewno cisnienie ale sa 3 opce . n75 , wezyki , gruszka na turbo gdzie czesto sie zapieka od wilgoci.. ;/ bardzo czesto .. ;/ ptaak jak to przeczytasz pisz na pw ile za logi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.vaglubuski.fora.pl Strona Główna -> Problemy i pytania techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin