Forum www.vaglubuski.fora.pl Strona Główna www.vaglubuski.fora.pl
Lubuskie forum aut grupy VAG: Audi, Volkswagen, Seat, Skoda, Porsche, Bentley, Lamborghini, Bugatti;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Roznica miedzy 1.6TD 70km a 1.6TD (gtd) 80km

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.vaglubuski.fora.pl Strona Główna -> Problemy i pytania techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid_zg
Nowicjusz



Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Świat / Zielona Góra

PostWysłany: Pon 16:31, 11 Kwi 2011    Temat postu: Roznica miedzy 1.6TD 70km a 1.6TD (gtd) 80km

Tak jak w temacie wiem ze wersji było kilka czytałem na roznych forach i zglupiałem bo kazdy pisze o czym innym.
Mogłby ktos jakos na chłopski rozum konkretnie napisac podstawowe roznice bo nie jestem ogarniety tak w tych silnikach a potrzebuje taka informacje. Z góry dzieki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mories
Moderator



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 880
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pon 16:48, 11 Kwi 2011    Temat postu:

tu 70km a tu 80km Very Happy albo inaczej 10 kuca różnicy Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid_zg
Nowicjusz



Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Świat / Zielona Góra

PostWysłany: Pon 19:51, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Mories ale nie o taka roznice mi chodzi tylko czym sie roznia te silnik czyli czy turbo jest inne czy pompa paliwa bo juz czytalem takie rozne informacje i kazda inna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mories
Moderator



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 880
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pon 20:25, 11 Kwi 2011    Temat postu:

no to nie pomogę niestety nie znam sie za bardzo na silnikach Razz. ale maryś (mariusz_b3) może ci pomóc on mechanik po części
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zwisek
Świerzak



Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Pon 22:14, 11 Kwi 2011    Temat postu:

SB mial intercoler obok akumulatora z tego co czytalem byly wersje bez IC inny filtr powietrza inne wtryski bardziej wydajneinne niz w JR, turbine chlodzona woda t2, z tego co kojarze inny walek rozrzadu,.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziku
Super User



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Pon 22:21, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Ja sie troszke znam ;p sb ma wydajniejsze wtryski. turbo chodz miejsze ale chlodzone wodą.. wieksze sprzegło 210mm (jr ma 200mm) no i IC ktorego jr nie ma seryjnie ale ma za to fajną turbinke (k24 lub T3 najwieksze jakbie byly w starych TD montowane) prawdopodobnie jeszcze sie pompy roznily ale nie wiem czy wydajnosciowo czy tylko w sb byl montowany ten amortyzator na dzwigni od gazu... skrzynie biegow byly te same... tak naprawde SB ma 82 km a bardzo latwo bez praktycznie zadnego nakladu finansowego mozna je podkrecic na okolo 110km
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariusz_b3
Szeryf :)



Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z powolania

PostWysłany: Pon 23:34, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Mories napisał:
no to nie pomogę niestety nie znam sie za bardzo na silnikach Razz. ale maryś (mariusz_b3) może ci pomóc on mechanik po części


Nie nie to dla mnie za trudne Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid_zg
Nowicjusz



Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Świat / Zielona Góra

PostWysłany: Wto 7:59, 12 Kwi 2011    Temat postu:

Dzieki Dziku
Czyli lepiej szukac SB bo z JR nic sie nie da?? a JR jest bardziej popularny i wlasnie mam mk2 na oku GTD ale słabsza wlasnie 70km czyli chyba JR (gosiu nie jest wstawnie nic okreslic co to jest za silnik)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziku
Super User



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Wto 10:45, 12 Kwi 2011    Temat postu:

Moim zdanie JR jest lepszy niż SB bo juz na starcie masz dużą turbine ,ktorej w SB brakuje... zmieniasz wtryski(lub nie bo tez są wydajne) dokladasz IC , pewnie po jakims czasie siądzie sprzeglo to zmieniasz na 210 i podkrecasz dziada Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid_zg
Nowicjusz



Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Świat / Zielona Góra

PostWysłany: Wto 11:15, 12 Kwi 2011    Temat postu:

Czyli JR ten 70KM jest bardziej podatny na mody?? Chodzi mi oto który jest lepsza baza do modów bo silnik docelowo ma trafic do vw caddy(pomagam kolesiowi go remontowac) i zeby sie niebawic w jakies tam super swapy to chcielismy zamienic 1.6D JP(ten teraz tam jest znaczy lezy w garazu) na wlasnie 1.6 TD zeby go troche podkrecic do 90 czy 100 zeby tym dalo sie normalnie jezdzic. A znalezc 1.6 TD SB jakiegos mkII w cenie dobrej i gdzies blisko to jest ciezko a trafil sie wlasnie ten słabszy niedaleko i jestesmy w kropce. Żeby pozniej tez niewiadomo ile pakowac w mode takiego silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziku
Super User



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Wto 14:07, 12 Kwi 2011    Temat postu:

To są identyczne silniki.. roznią sie tylko osprzetem .. JR ma wieksza suszarke a SB dolozony IC i lepsze wtryski z tego i z tego osiągniesz lekko 100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid_zg
Nowicjusz



Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Świat / Zielona Góra

PostWysłany: Wto 15:33, 12 Kwi 2011    Temat postu:

No ok to dzieki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.vaglubuski.fora.pl Strona Główna -> Problemy i pytania techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin